Najczęściej Zadawane Pytania
- Wybierz produkt
- Zaznacz kolor i rozmiar produktu
- Wybierz opcję 'Dodaj do koszyka'
- Przejdź na stronę Koszyka i potwierdź produkty znajdujące się w Koszyku.
- Wybierz opcję 'Przejdź do kasy'
- Zaloguj się na swoje konto. Jeżeli nie masz konta uzupełnij dane kupującego.
- Wybierz metodę dostawy i płatności.
- Wybierz opcję 'Zamawiam i płacę'.
Informacja o czasie realizacji zamówienia jest podana w koszyku, przy okazji realizowania zamówienia.
Zamówienia realizowane przez nas (produkty Stipl) przygotowujemy i wysyłamy zwykle w ciągu 24h. Czas realizacji zamówień realizowanych przez partnerów (np. producentów poszczególnych produktów) może się różnić i jest zależny od konkretnego partnera. My dokładamy wszelkich starań, by czas ten nie przekraczał 3 dni roboczych od momentu otrzymania płatności za zamówienie.
Czas dostawy wysłanego produktu zależy potem od wybranej formy transportu. Np. w przypadku firm kurierskich jest to najczęściej następny dzień roboczy od momentu wysłania paczki z magazynu.
W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania środków na naszym koncie. O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy, wysyłając wiadomość e-mail. Status zamówienia można sprawdzić logując się na indywidualne konto klienta.
Obsługujemy różne formy płatności. W tym przede wszystkim:
- za pośrednictwem providera płatności internetowych (np. Przelewy24) - płatności przelewem pay-by-link, kartą płatniczą i Blik
- płatności przy odbiorze
- przelewem tradycyjnym
Koszty dostawy uzależniamy od konkretnego dostawcy.
- Paczkomat InPost: 13 PLN (o ile dostępny)
- Kurier InPost: 17 PLN
- Kurier FedEx: 19 PLN
- Kurier DHL: 20 PLN
- Kurier UPS: 20 PLN
Interesuje Cię przesyłka zagraniczna? Skontaktuj się z nami i chętnie przedstawimy Ci koszty takiej dostawy.
Dane potrzebne do wystawienia faktury (w tym nazwę firmy i NIP) możesz podać na etapie składania zamówienia.
Jeśli z jakiegoś powodu tych danych tam nie podano, a mimo to potrzebujesz faktury (lub chciałbyś dokonać zmian w wystawionej już fakturze) skontaktuj się z nami. Chętnie pomożemy.
Po pierwsze: bardzo nam z tego powodu przykro! I zrobimy wszystko, by jak najszybciej temu zaradzić. Skontaktuj się z nami i zrobimy co w naszej pomocy, by zatrzeć po sobie złe wrażenie.
Skontaktuj się z nami mailowo. Chętnie udzielimy dokładnych instrukcji.