Najczęściej Zadawane Pytania

  1. Wybierz produkt
  2. Zaznacz kolor i rozmiar produktu
  3. Wybierz opcję 'Dodaj do koszyka'
  4. Przejdź na stronę Koszyka i potwierdź produkty znajdujące się w Koszyku.
  5. Wybierz opcję 'Przejdź do kasy'
  6. Zaloguj się na swoje konto. Jeżeli nie masz konta uzupełnij dane kupującego.
  7. Wybierz metodę dostawy i płatności.
  8. Wybierz opcję 'Zamawiam i płacę'.

Informacja o czasie realizacji zamówienia jest podana w koszyku, przy okazji realizowania zamówienia.

Zamówienia realizowane przez nas (produkty Stipl) przygotowujemy i wysyłamy zwykle w ciągu 24h. Czas realizacji zamówień realizowanych przez partnerów (np. producentów poszczególnych produktów) może się różnić i jest zależny od konkretnego partnera. My dokładamy wszelkich starań, by czas ten nie przekraczał 3 dni roboczych od momentu otrzymania płatności za zamówienie.

Czas dostawy wysłanego produktu zależy potem od wybranej formy transportu. Np. w przypadku firm kurierskich jest to najczęściej następny dzień roboczy od momentu wysłania paczki z magazynu.

W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania środków na naszym koncie. O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy, wysyłając wiadomość e-mail. Status zamówienia można sprawdzić logując się na indywidualne konto klienta.

Obsługujemy różne formy płatności. W tym przede wszystkim:

  • za pośrednictwem providera płatności internetowych (np. Przelewy24) - płatności przelewem pay-by-link, kartą płatniczą i Blik
  • płatności przy odbiorze
  • przelewem tradycyjnym

Koszty dostawy uzależniamy od konkretnego dostawcy.

  • Paczkomat InPost: 13 PLN (o ile dostępny)
  • Kurier InPost: 17 PLN 
  • Kurier FedEx: 19 PLN
  • Kurier DHL: 20 PLN
  • Kurier UPS: 20 PLN

Interesuje Cię przesyłka zagraniczna? Skontaktuj się z nami i chętnie przedstawimy Ci koszty takiej dostawy.

Dane potrzebne do wystawienia faktury (w tym nazwę firmy i NIP) możesz podać na etapie składania zamówienia.

Jeśli z jakiegoś powodu tych danych tam nie podano, a mimo to potrzebujesz faktury (lub chciałbyś dokonać zmian w wystawionej już fakturze) skontaktuj się z nami. Chętnie pomożemy.

Po pierwsze: bardzo nam z tego powodu przykro! I zrobimy wszystko, by jak najszybciej temu zaradzić. Skontaktuj się z nami i zrobimy co w naszej pomocy, by zatrzeć po sobie złe wrażenie.

Skontaktuj się z nami mailowo. Chętnie udzielimy dokładnych instrukcji.

X