0
0.00
0

Najczęściej Zadawane Pytania

  1. Wybierz produkt
  2. Zaznacz kolor i rozmiar produktu
  3. Wybierz opcję 'Dodaj do koszyka'
  4. Przejdź na stronę Koszyka i potwierdź produkty znajdujące się w Koszyku.
  5. Wybierz opcję 'Przejdź do kasy'
  6. Zaloguj się na swoje konto. Jeżeli nie masz konta uzupełnij dane kupującego.
  7. Wybierz metodę dostawy i płatności.
  8. Wybierz opcję 'Zamawiam i płacę'.

Czas realizacji zamówień jest zależny od konkretnego produktu. My dokładamy wszelkich starań, by czas ten nie przekraczał 3 dni roboczych od momentu otrzymania płatności za zamówienie.

W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania środków na naszym koncie. O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy, wysyłając wiadomość e-mail. Status zamówienia można sprawdzić logując się na indywidualne konto klienta.

Obsługujemy różne formy płatności. W tym przede wszystkim:

  • za pośrednictwem providera płatności internetowych (np. Przelewy24) - płatności przelewem pay-by-link, kartą płatniczą i Blik
  • płatności przy odbiorze
  • przelewem tradycyjnym

Koszty dostawy uzależniamy od konkretnego dostawcy i są widoczne w koszyku przy zatwierdzaniu zamówienia.

Interesuje Cię przesyłka zagraniczna? Skontaktuj się z nami i chętnie przedstawimy Ci koszty takiej dostawy.

Dane potrzebne do wystawienia faktury (w tym nazwę firmy i NIP) możesz podać na etapie składania zamówienia.

Jeśli z jakiegoś powodu tych danych tam nie podano, a mimo to potrzebujesz faktury (lub chciałbyś dokonać zmian w wystawionej już fakturze) skontaktuj się z nami. Chętnie pomożemy.

Po pierwsze: bardzo nam z tego powodu przykro! I zrobimy wszystko, by jak najszybciej temu zaradzić. Skontaktuj się z nami i zrobimy co w naszej pomocy, by zatrzeć po sobie złe wrażenie.

Skontaktuj się z nami mailowo. Chętnie udzielimy dokładnych instrukcji.